Gobela Ikastola ikastetxe konprometitua da bullying-aren aurka, eta horretarako BAT! TALDEA (Bullying Aurkako Taldea) dugu. Talde honek ikasleen arteko harremanak zaindu eta errespetua, enpatia eta laguntasuna sustatzen ditu, ikasle guztiek seguru eta entzunak sentitzen diren giro batean.
Hala ere,ez dugu soilik bullying-aren aurkako ekimena gisa ulertzen, baizik eta Bizikidetzaren Aldeko Talde gisa ere bai. Horren bidez, ikasleak, familiak eta irakasleak elkarrekin aritzen dira balioetan oinarritutako komunitate bat sendotzeko, non errespetua, elkartasuna eta ardura partekatua eguneroko bizitzaren parte diren.
Euskarak gure hezkuntza-proiektuaren ardatz nagusia izaten jarraitzen du, eta eleaniztasuna aberastasun gisa ulertzen dugu.
Ingelesean, Language Assistant natibo baten laguntza dugu, eta Science arloa 5. eta 6. mailan ingelesez eskaintzen dugu, hizkuntza-komunikazioa testuinguru erreal eta motibatzaileetan garatzeko.
Haurrek askatasunez eta modu autonomoan mugitzea garapenaren oinarri dela ulertzen dugu. Mugimenduak garapen fisikoa, emozionala eta kognitiboa bultzatzen du; horregatik, espazio seguru eta aberatsak eskaintzen ditugu, haurrek beren gorputza eta ingurunea modu naturalean esploratu ditzaten.
Autonomia ez da bakardadea: irakasleak etengabe gidari eta behatzaile dira, haurren ondoan egon, haien beharrei adi eta garapena modu naturalean bideratzeko. Horrela, mugimendua eta ikaskuntza segurtasunetik eta konfiantzatik eraikitzen dira.
“Zubia” proiektuak etapen arteko trantsizioa (Haur Hezkuntzatik Lehen Hezkuntzara) modu progresiboan egitea du helburu. Lehen Hezkuntzako lehen zikloan, ikasgelak modu berezian antolatzen dira, haurrek pixkanaka denbora gehiago eserita eman dezaten, baina psikomotrizitate saioak eta mugimendurako tarteak mantenduz.
Bestalde, Haur Hezkuntzan aurre-irakurketaren eta hizkuntza gaitasunen garapena modu ludikoan eta esperientzietan oinarrituta lantzen da, etorkizuneko ikaskuntzarako oinarri sendoak ezarriz.
Ikasleen pentsamendu kritikoa, sortzailea eta logiko-matematikoa garatzeko gunea eta proiektua da. Jokoak, esperimentuak, robotika eta erronka intelektualak erabiliz, haurrek pentsatzen, galderak egiten, konpontzen eta elkarlanean aritzen ikasten dute. Helburua da pentsamendu autonomoa eta sortzailea sustatzea, ikaskuntza prozesu guztian zehar.
Gobela Ikastolako Ingurumen Hezkuntzako Proiektua 2024-2025 ikastolako berdegunea berritzeko egitasmoa da, naturarekiko harremana, iraunkortasuna eta ikaskuntza aktiboa sustatzeko. Komunitate osoaren parte-hartzearekin, ortu eta lorategi berriak, jolas txoko naturala eta ibilbide irisgarria sortuko dira.
Proiektuak ardura ekologikoa, lankidetza, behaketa zientifikoa eta kontsumo jasangarria lantzen ditu, eta “Albertoren txokoa” espazioa ikaskuntza, bizikidetza eta oroimenaren gune bihurtuko da.
Gobela Ikastolako Sormen eta Adierazpen Tailerrak 2025/26 ikasleen sormena eta adierazpena sustatzeko sortu dira, ikaskuntza esanguratsua bultzatuz. Tailer hauetan esperimentazioa, gorputz-adierazpena, ahozkotasuna eta irudimena uztartzen dira, ikaslea bere ikaskuntza-prozesuaren protagonista bihurtuz. Adin ezberdinetako ikasleek elkarrekin lan egiten dute, harremanak, enpatia eta talde-lana indartuz.
Proiektuak ikuspegi diziplinartekoa du, eta komunikazioa, pentsamendu sortzailea eta kultura-adierazpena bezalako konpetentziak lantzen dira. Emaitza estetikoaren gainetik esperientzia hezitzailea lehenesten da, jasangarritasuna eta material berrerabilgarrien erabilera sustatuz, sormena ikaskuntza eta bizikidetzarako oinarri bihurtuz.